چرا باید وب سایت ایجاد کنید؟
نوشته شده توسط : جعفری

ایجاد یک وب سایت دارای چندین مزیت است. در نتیجه، اغلب تصور می شود که داشتن یک وب سایت غیرقابل هزینه است. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. اگرچه ایجاد یک وب سایت معمولاً هزینه بیشتری نسبت به خودتان دارد، اما مطمئناً ایجاد یک وب سایت ارزان امکان پذیر است. آیا این به نظر شما چیزی است؟ به دنبال این نباشید – کارشناسان آژانس طراحی وب سایت Intelligent Online خوشحال هستند که یک وب سایت مقرون به صرفه برای شما طراحی کنند. چرا باید ما را انتخاب کنید؟ قیمت طراحی سایت در اصفهان

هوشمند آنلاین

یک وب سایت سفارشی

 


یک شرکت با دیگری یکی نیست. در حالی که یک شرکت عمدتاً می‌خواهد نشاط و خلاقیت ایجاد کند، شرکت دیگر سعی می‌کند گروه هدف خود را با یک سبک تجاری قابل اعتماد جذب کند. به نظر ما، یک وب سایت باید آن را منعکس کند. پس از همه، شما می خواهید مشتریان بالقوه شما از طریق وب سایت شما ایده خوبی از کیفیت شرکت شما داشته باشند. به همین دلیل است که ما با قالب های استاندارد کار نمی کنیم، بلکه یک طرح معتبر برای هر یک از مشتریان خود ایجاد می کنیم. به هر حال، هیچ شرکتی یکسان نیست – پس چرا وب سایت ها باید یکسان باشند؟

سالها تجربه و دانش تخصصی
HTML، نقشه های سایت، CSS، PHP... کارشناسان ما همه چیز را در مورد آن می دانند. نه تنها متخصصان ما تخصص زیادی دارند، تیم ما نیز در طول سال ها تجربه زیادی به دست آورده است. این دانش و تجربه تنها محدود به ساخت وب نیست - ما همچنین خوشحالیم که در زمینه های بهینه سازی SEO، بازاریابی محتوا و بهینه سازی نرخ تبدیل به شما کمک کنیم، که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد. کارشناسان ما از دانش و تجربه خود با اشتیاق فراوان استفاده می کنند تا شرکت شما را به سطح بالاتری برسانند.

یک برچسب قیمت جذاب
همانطور که قبلا ذکر کردیم، به طور کلی ایجاد یک وب سایت گران تر از زمانی است که خودتان آن را انجام دهید. با این حال، ما فکر می کنیم مهم است که هر کارآفرین بتواند یک وب سایت حرفه ای بدون نیاز به حمله به حساب بانکی خود داشته باشد. برای در دسترس نگه داشتن وب سایت های حرفه ای برای همه، می توانید یک وب سایت ارزان طراحی شده با ما داشته باشید. آیا در مورد نرخ های ما کنجکاو هستید؟ متأسفانه، به عنوان یک آژانس طراحی وب، امکان استفاده از یک نرخ ثابت وجود ندارد. قیمت وب سایت ها بسیار متفاوت است. این به این دلیل است که قیمت یک وب سایت تا حد زیادی به عملکرد و اندازه آن وب سایت بستگی دارد: هر چه تعداد صفحات بیشتر و قابلیت های بیشتری داشته باشد، نرخ بالاتری دارد. با این حال، می‌توانیم تصور کنیم که دوست دارید از قبل بدانید کجا ایستاده‌اید. به همین دلیل ما می خواهیم یک پیشنهاد قیمت را به شما ارائه دهیم. بر اساس ورودی شما، ما یک نشانه قیمت را فرموله می کنیم - کاملا رایگان و بدون تعهد! آیا این به نظر شما چیزی است؟ لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید.

یک رابط کاربر پسند
ما معتقدیم مهم است که مشتریان ما بتوانند بلافاصله پس از تحویل وب‌سایت شروع به کار کنند و مجبور نباشند در جنگلی از عملکردهای پیچیده قدم بزنند. به همین دلیل است که ما از یک سیستم مدیریت محتوای کاربر پسند (CMS) استفاده می کنیم. CMS سیستمی است که برای مدیریت محتوای وب سایت شما استفاده می شود. برای اطمینان از اینکه می توانید بدون هیچ مشکلی شروع به کار کنید، ما از CMS محبوب وردپرس استفاده می کنیم. آیا هنوز پس از تحویل با وب سایت وردپرس خود با مشکل مواجه هستید؟ یا در مورد وب سایت وردپرسی خود سوالی دارید؟ مشکلی نیست - کارشناسان ما همیشه آماده کمک به شما هستند.

ما خوشحالیم که به شما در تولید محتوای ارزشمند کمک می کنیم
یک آژانس طراحی وب معمولاً فقط به خود وب سایت مربوط می شود و نه به محتوای آن وب سایت. این تا حدی منطقی است - به هر حال، یک آژانس طراحی وب اساساً هیچ تجربه و/یا متخصصی در زمینه بازاریابی محتوا ندارد. در اصل، زیرا البته استثناهایی وجود دارد - و Intelligent Online یکی از آنهاست. کارشناسان ما نه تنها یک وب سایت زیبا و کارآمد برای شما ایجاد می کنند، بلکه به شما در تولید محتوایی که در آن وب سایت ظاهر می شود کمک می کنند.

ایجاد یک وب سایت: چگونه کار می کند؟


اگر قبلاً وب‌سایتی ایجاد نکرده‌اید، تصور این موضوع ممکن است دشوار باشد. برای ارائه پیش نمایش به شما، فرآیند طراحی خود را در زیر شرح داده ایم.

تدوین استراتژی
اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، مهم است که به طراح وب با جزئیات بگویید که به دنبال چه چیزی هستید. به همین دلیل است که فرآیند طراحی خود را با یک جلسه مقدماتی آغاز می کنیم. با هم دور میز می نشینیم و بیشتر با هم آشنا می شویم. شرکت شما به چه معناست؟ چه چیزی را می خواهید با وب سایت خود منتقل کنید؟ چه قابلیت هایی در ذهن دارید؟ هدف اصلی شما چیست؟ در صورت امکان وب سایت فعلی شما را نیز بررسی خواهیم کرد. چه چیزی در حال حاضر خوب پیش می رود و هنوز کجا برای پیشرفت وجود دارد؟ بر اساس شما





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: